Monday, September 19, 2011

Depressi menjadikan aku

Depressi menjadikan aku merasa kesakitan
Depressi menjadikan aku bodoh
Depressi menjadikan aku rebah
Depressi menjadikan aku marah
Depressi menjadikan aku sedih
Depressi menjadikan aku lupa dunia sebenar
Depressi menjadikan aku tertekan.
Depressi menjadikan aku hilang kawalan diri
Depressi menjadikan aku benci semua yang punya hati
Depressi menjadikan aku berfikir berkali  kali
Depressi menjadikan aku seorang yang sunyi
Depressi menjadikan aku seorang yang liar
Depressi menjadikan aku seorang yang kurang berbakti.
Depressi menjadikan aku seorang yang sakit.
Apa yang depressi mampu berikan kepada aku ?
ketika ia datang menyerang , menerobos laju ke dalam diri . .

Depressi mampu membunuh aku .

SEMOGA MATI DALAM KEAMANAN.

No comments:

Post a Comment