Tuesday, February 1, 2011

SELAMAT DATANG FEBRUARI YANG MANIS!

Pojam colik pojam colik  ramai dah meninggal , pojam colik pojam colik , ade yang gaduh sini , gaduh sana , merusuh sini merusuh sana!  and and  sekejap je dah masuk bulan dua , pastuh bulan tiga . . . bulan tiga dapat result spm , haih , berdobar  berdobar jantung abang nih


Okay , bulan Februari , memang bulan pebret gua , bulan gua di lahirkan ke muka bumi inih , so memang pebret lah takde alasan lain , tak tau lah kalau ade orang tak suke ari lahir atau bulan kelahiran die , tapi aku rase ade kot sebab  gua penah terbace pasal kisah budak nih bencikan kek hari jadi sebab parents beliau kemalangan kerana hendak membeli kek harijadi beliau so , lepas je tahun tuh beliau tak lagi sambut harijadi sebab ulangtahun hari jadi beliau sekali dengan ulangtahun kematian parents beliau , sungguh tragis! gua tanak macam tuh.

gua sedeh dengan dunia sekarang nih , tapi nak buat camane kalau manusia yang tanak merubah nye , takkan berubah lah kan ,cite banyak tak gune, k. chow.salam

No comments:

Post a Comment