Wednesday, April 20, 2011

Faking ,

Blog dengan aku memang tak boleh di pisahkan
itu 
 
DULU!

SEKARANG!  , aku pun lupe kadang kadang aku ade blog , bukan aku dah tak minat menulis , bukan aku takde idea, tapi disebabkan oleh bermacam macam masalah ,idea dalam otak nih memang melambak lambak , sampai tak boleh tidur mengarang cerita dalam kepale ota k , tapi di sebabkan  PC JAHANAM! bukan satu je , DUA PC aku jahanam ,  jangan buat andaian liar yang aku rosakkan , semua nih adik aku punye angkara okay , tah ape die buat , So aku tak dapat lah nak update blog se HARDCORE dulu. Tanak bagi adik aku pakai PC aku pulak , mak aku bising , aku malas nak dengar mak aku membebel , beliau kalau dah membebel ,dah macam ceramah motivasi , banyak je pengisiannye , habis aku di compare kan dengan anak orang lain , kecoh habis!
 
penah jugak terfikir kan  , tanpa internet aku boleh hidup lah , ptuihhhhh! seminggu je aku tuka hobi aku dari online ke berjogging , hiking ,basketball, pastuh aku carik balik internet.PC jahanam , Laptop Paktih aku , aku gune , sanggup pegi umah die , lepas gian online sejam dua. haha. okay i'm pathetic!  betul lah kate  unknown(aku tak ingat okay sape yg cakap) internet is the new oxygen . memang betul. haha

so , sekarang aku online nih pun menggunakan PC aku yg dah jahanam tuh , aku ketuk ketuk , repair sikit janji boleh online sudah , lepas gian beb! ye lah , aku dah tak keje , dok rumah , menternak lemak , menghabiskan duit mak ayah aku , so dengan ade nye internet , aku akan nampak BUSY je , takde lah dorang tengok aku kat rumah macam lembu , tak buat ape ape , makan je keje! 

Dan , sebab aku akan mule aktif balik , aku akan reCALL balik memory untuk tulis peristiwa peristiwa menarik yang tak sempat aku tulis. Kebanyakkan peritiwa berlaku di luar rumah , dan bersama member .aku tengok meber member yang ade blog kemain best je ceritakan pengalaman /luahan hati/buat vlog perghhh! makin le aku rase jeles je.

Kbai

No comments:

Post a Comment