Saturday, April 30, 2011

semak samun pale otak aku

Sebenarnye dah penat lah menjawab pertanyaan pakcik makcik  , yang  asyik asyik call 

" amacam pudin , dapat tak masuk U ? "

selang seminggu

" amacam pudin , dapat tak U ? "

selang seminggu 

" amacam pudin , dapat masuk tak U ? "

dari call , sampai ke  IM pesbuk , sume tanye , nak di remove makcik makcik dalam friendlist kang dikata ape pulak !  ANAK BUAH DERHAKA! , 

haih , kalau aku dapat U memang aku wall post kat pesbuk kau sepuluh kali pun takpe , bende baik buat ape aku nak sorok ? takkan lah aku tanak bagi tau kau .

ni ah , baru baru ni Keputusan Matrik kuar , call aku lagi 

" amacam pudin , dapat tak U ? "

matrik dengan U  same keh ? bukan nak marah pakcik makcik sekalian , tapi. . . 
 

Blergghh!

padahal tiap tiap kali jumpa , tanye khabar , tanye amik ape kat sekolah ?, belajar ape kat sekolah ?
aku dah bagitau dah yang aku tak dapat matrik , tak boleh masuk pun kalau aku nak masuk matrik pun , aku tak layak masuk!  aduh. pakcik makcik anda buat saya pening lah,

baru pakcik dan makcik sekalian , belum mak bapak aku pulak , hei!

Mak aku  HARI HARI TANYE!  

" bile kau  nak masuk U !! ?  "

tak kau stressed ? kalau kau di tempat aku , mau minum clorox korang.

sape tanak sambung belajar ? kau cakap kat aku sape tanak sambung 
BELAJARRRRRR!!!!!!

atok aku pun nak ikut aku amik SPM tau arituh , tapi tak boleh. 
die pun nak sambung belajar kalau ade peluang tapi maslahnya tak boleh.
tapi atuk aku dah tak belajar pun takpe lah , kalau aku tak belajar nak jadi ape ? 
beruk ? beruang ? tenggiling ?


heih , tu jelah Kbai ,salam




2 comments:

  1. bengong lawak siot! siyes boleh guling terkincit kincit aku bc post kau haiyooo. Tulahh aku pon nak tnya kau gak, bila kau nak smbg belaja biar lg serabut kepala hotak kau HAHA Kbai Peace!

    ReplyDelete
  2. serius bro, lu sama tempat ngan gua. . .fed up bai ngan pakcik makcik kita. dok pasai apa nak amek tau hal orang an? dh la mak aku pun dok sebuk tanya benda sama. awat? xde benda laen ka nak tanya? ni baru mak ngan makpak sedara aku, blom hang tau lagi awek aku sibuk dok tanya bila nak bla masuk U? uish! menghalau nampak, x sayg ka? adeh~ kalaula depa tau kesusahan kita. . .

    xleh bla klakar post kau din! haha update la slalu haiz~

    ReplyDelete