last few weeks.

|
Dua minggu nih hari aku terisi dengan melepak bersama rakan , pergi sepang tengok moto GP ke Putrajaya dan berbagai tempat lagi
Di sini saya sertakan beberapa gambar . Gambar berikut akan menceritakan segalanya *senyum

Tiket. orang bagi free.


Semasa membeli roti.
lupa kat mane nih.



semasa hendak pergi ke Grandstand F

Ngantuk benar tunggu 125cc punya race habis.(lawa tak jam ? )

 " Best nyewwww Din dapat pegi tengok Moto GP dengan rakan rakan "

terus terang perasaan bercampur baur , Moto GP dua lap je dapat tengok sebab Perlumbaan di batalkan , ade rider tumbang , iaitu Marco Simonelli dan beliau dah mati pun , korban pertama LitarSepang sejak tahun 1999 litar itu di buka kepada umum. ape ape pun , Rest In Peace Marco.

Nasib baik datang dari pagi , dapat tengok 125cc , 250cc dan sebagainya.

Seterusnya . . .



Men -Bowling se-Frame dua
ape jadah snap belakang aku tah , kantoi buntut besar.



                                  
kat kedai ayam , melantak sebentar bersama rakan rakan.

Motif ? tak dapat di kenal pasti

tak dapat kenal pasti jugak.



gelak ape tah , *nampak puting* maaf ye.

antara budak nakal di sekolah.(dari kiri) Zulfikri , Khalish ,Alip , Ijat ,Apek , Aku , Firdaus (yang mencangkung)

akhir cerita , minggu minggu yang lepas memang Awesome. Jarang dapat berkumpul macam lagi lagi semua dah sambung belajar , semua dah takde masa. Harap peristiwa manis ini akan berulang lagi.

Amin :D

semua macam bagus.(last picture)



P/s : pergi tengok moto GP dengan pergi putrajaya bukan dalam hari yang sama.(gambar di susun mengikut susunan masa dan hari yang betul)
2nd P/s : amacam potongan rambut terbaru aku ? menarik tak ?haha.

2 KRITIKAN SOSIAL:

hanaahmad said...

Firdaus tu memang suka mencangkung eh? hehe.

SAIFUDDIN AZMAN said...

kahkah! secara kebetulan gambar yang di tangkap semua mencangkung !

Post a Comment