Saturday, May 7, 2011

bercampur baur

HATI tengah mengharap gile pastu ape perasaan korang nih  bile bace nih
 " Dukacita dimaklumkan bahawa anda TIDAK BERJAYA
dalam permohonan kemasukan ke IPTA bagi Sesi Akademik 2011/2012 "
SUUUUUUCK! 


aku tak dapat masuk UITM  , macam . . . hei! sukar di gambarkan , betape kecewanya hati ku ini!
aku ingat kursus yang aku mohon , takde orang minat . cheese bedebah , kene lah aku buat rayuan , kalau tak dapat jugak terpaksa lah aku masuk UNIVERSITI SWASTA! kenelah sediakan duit bebanyak , sape sape ade duit lebih bagi aku pinjam , nanti aku bagi no akaun bank islam aku .

aku frust gila sebab makcik aku cakap aku dapat masuk UITM , maklumlah die pensyarah , aku ingat betul lah cakap die , hei! kalau lah die ade depan aku memang aku tomoi die , ongbak 1 ,2 & 3 aku combined , aku belasah die.

aku terbaring jeh dari lepas solat jumaat sampai malam , pastuh tengok maharajalawak ,aku lupa sekejap pasal UPU fucking tadi , tibe tibe , makcik aku call , tanye dapat ke tak ? aku frust balik. =='
makcik aku nih memang!

so cakap banyak tak gune , pray me for the best , harap harap dapat second intake pun belasah lah , janji dapat masuk UITM, kenapa aku nak UITM sangat sangat ? banyak kesah die. hihi nanti cerita

Kbai

Assalamualaikkum!

No comments:

Post a Comment