Saturday, May 7, 2011

SELAMAT HARI EMAK !

okey , the exactly tarikh sebenar hari ibu nih , aku tak sure sebenarnya! ahaha 
sebab bagi aku hari ibu bukan sehari tuh aje , seumur hidup aku selagi mak aku masih bernyawa itulah hari ibu aku! 

Sebenarnya aku sayang mak aku , tapi aku tak luahkan macam budak budak gadis remaja buat , bergambar dengan ibu , cium pipi ,  shopping sesame , pegi mandi spa sesame  ,bukan cara aku!

Kalau korang dapat tengok gambar mak aku ngan aku dalam SEKEPING gambar , memang korang bertuah . sebab aku susah nak bergambar dengan keluarga! aku pun senanyer kurang bergambar , selalu terpakse atau takde pilihan ataupun bersebab! bergambar sesuka hati pun bukan cara aku.

So , aku luahkan yang aku sayang mak aku dengan cara , aku tolong masak kan , potong ikan , potong ayam , kemas tempat tido ,dengar cakap , belajar sunggguh sungguh , angkat tong gas , kadang kadang aku gunting rambut mak aku , kadang kadang die malas nak pegi gunting rambut ! 
korang penah gunting rambut mak korang ? dan  ye! aku meluahkan nya  melalui perbuatan.
aku tak pandai cara lisan. ego aku tinggi .  

Aku tulis nih pun semua nih bukan die tahu , kalau die tahu mesti die  mesti menangis , ye lah aku kat umah muke bengis , tapi sebenarnya aku penyayang ! serius !

So dengan ini mak , saya amat menyayangi emak lebih dari apa pun , tak kisah kamu mempunyai kekurangan kerana pengorbanan kamu lagi penting dan besar ertinya pada saya  , yang menjaga saya sejak dalam kandungan lagi , dari saat mak tahu mak mengandungkan saya. terima kasih , doakan yang terbaik untuk mak dan untuk saya!

*diam eyh semua , jangan bagi tau mak saya

No comments:

Post a Comment