Saturday, May 7, 2011

panas ! -7 mei 2011

Today was fun , kembali ke sekolah   sebab ade hari kantin ke hape tah 
name tak penting , pengisian nya yang penting ,  haha , perut aku penuh berisi dengan makanan yang banyak , RM 10.00 kupon aku beli , untuk di habiskan makanan dan minuman .

Dapat jumpa junior dan junior dan junior lame , senior yang tak ramai datang, haha
akceli im quiet popoular among the junior , and i dont know why ,  curious gile aku nih , camanalah mereka mengenali aku

aku ajak amar berkalai kali , tapi beliau menolak , tah ape hal die berkeras tanak pegi , tau lah befday boy haha! 

Dan di kesempatan inih aku nak ucap selamat hari lahir yang ke 18 tahun kepada 


MUHAMMAD AMMAR IZZAT BIN YUSOF 

geng senanyer kau dah tua so bawak bawak lah bertaubat haha. aku doakan kau berjaya weyh, jangan lupa kan kawan. 

thats all for today.salam 



No comments:

Post a Comment