Wednesday, May 4, 2011

GEMBIRA! 

ya! aku sedang buat itu sekarang , tapi aku tak ikhlas , aku palsukan mimik muka , aku senyum , aku berkelakuan aktif , tapi sebenarnya aku sedih di dalam  , hati terasa sejuk  , kejantanan sedikit terusik , ya ! , hampir menangis , entah munkin sudah menitiskan airmata , aku tipu diri sendiri cakap aku tak menitiskan air mata! , terkadang kite tak faham  diri sendiri pun 

Aku  tak tau apa sebab terjadi begini ? aku nih membosankan ? mungkin aku tertekan barangkali ? aku takutkan komitmen ? yang penting semua salah aku , kasihan kau dapat kenal ,  mesti kau rase menyesal kan ?

maaf!

kasihan kau selama ini terseksa ! terpaksa melayan aku, 

sekali lagi maaf!

Sekarang kau sudah menjadi salah satu warna dalam kisah hidup aku , kau yang pertama! pasti .

Mungkin suatu hari nanti bila aku dah bersedia , mungkin aku cari kau semula  , mungkin ! 

Jodoh  dan pertemuan di tanganNya 

kalau takdir di pertemukan semula , aku akur 

kalau takdir kau berjumpa orang yang lebih sempurna dari aku , aku tumpang gembira! 

Semoga berbahagia , semoga berjaya dalam hidup kau  !  

InsyaAllah . 

bagi aku , aku akan  terus kepada cita cita yang utama . 

Assalamualaikkum~

No comments:

Post a Comment