Sunday, October 31, 2010

AHAD! takde bende nak buat seperti biasa ,SELAIN belajar

soo , aku online , balas komen peminat , chatting ngan peminat
MACAM BIASA. . . . orang hot dan popular kan? biasalah
 hahaha

okay -okay , jangan muntah , aku bergurau sahaja. . 

semlam kerja , carik duit lebih sikit. . .  ye lah nak beli susu anak kan. kang kebulur pulak dier!
kerje! perghh! penat , nak tercabut pinggang abang! ,tuhan saja yang tahu . . . . 

balik pukul 3 pagi. masyaAllah. nasib baik tak terserempak dengan yang 'terbang -terbang '
kalau terserempak mati aku. hahaha , aku dah lah penakot haha. . . . 


okay okay , semalam mase perjalanan balik tuh aku ade jugak terserempak dengan perkare pelik

aku ternampak kawan aku yang dah arwah . subhaAllah , bunyi pelik tapi memang betul  , muke sebijik giler , bawak kereta viva putih , siap senyum  ,angkat tangan kat aku! *dua kali aku pandang bhai , takkan aku buta pulak , atau nyamuk ke masuk dalam mate! , tapi muka memang same. So , aku berfikir , kawan aku takde kereta , hanya menunggang motosikal , die meninggal pun sebab kemalangan motor , so tah lah , terkejut beruk aku tengok kawan aku masih hidup. Harap harap bukan dier. . . 

AL fatihah untuk kawan aku.


seterusnya , mase aku keje tuh , serve serve meja orang , then aku ternampak , awek fu yooo!
lawa dari belakang lah , tak tengok depan . . .  haha

then aku pun lalu , depan dier . . . die datang dengan family dier , dengan parents maybe? tah lah , muke cam tua je , bapak die ngan mak die lah kot.

mula mula die tunduk main handphone , BLACKBERRY , loaded nih , anak orang kaya. . . 
haha , abai kan lah . . .  bukan masalah aku pun , kau nak carik rezeki , nak buat kerja

dia pun angkat lah  muka ,MasyaAllah , aku kenal budak nih.
dunia kecik lah sekarang , ramai sangat kawan lame aku dah jumpa. . . 
budak perempuan nih , same tempat ngan aku mase aku duduk kuala lumpur dulu.

kisah lame jangan di ungkit , aku senyum kat die , die senyum kecewa , tak tau kenapa?
nak di tegur , kang orang cakap ape.so aku terus berlalu. mase aku duduk kuala lumpur  dan berpindah ke sini , aku terus pindah tanpa notis , dengan kawan kawan di sana aku tak inform , so salah satu sebab kot , die kecewa. tah lah , banyak persoalan bermain kat minda aku.

dia pulang pun aku tak tego , malas nak tengok dah , aku rase die memang kawan lame aku tuh.
pasti. . . 

dan sekarang , aku kat depan pc nih menaip kisah bodoh nih , haha
menarik...

sambil membace kelayakan kelayakan masuk ke UITM!

nah link sapa nak try gak masuk UITM!


harap harap dapat masuk UITM Shah Alam. . .
mudah mudahan

AMIN!  

k , lah chow , salam


*aku dah muak makan kfc. . . nak makan pizza lak

No comments:

Post a Comment