Thursday, October 28, 2010

IRONI

aku benci orang menipu tapi yang ironi nya aku sendiri kadang kadang menipu , menipu untuk kebaikan . . 
KONON NYA! . . .  alasan semata semate

kalau aku benci orang menipu , perlu kah aku membenci diri sendiri? 

persoaalan bodoh , macam lah tak boleh jawab sendiri , dan tulis dalam blog macam orang bace. haha
Din , Din. . .  haha

ironi , ironi . . . .  okay -okay! back to the topic. . . 

perlu ke benci diri sendiri ? aku rase tak payah , macam orang gila bile kite benci diri sendiri ,
kita kene sentiasa bersyukur .

" matlamat tak menghalalkan cara "

INGAT!

tapi kadang kadang menipu dah jadi kebiasaan , terbiasa , tak sengaja  , jadi kurang kan atau jangan menipu langsong.(kalau boleh)


menipu , menipu , dan menipu nih akan menyusah kan kita balik je nanti.

TRUST ME , u will never be regret , 

bende jadi kat aku sendiri , serious weyh!

nak cite malu. haha. nanti aku cite


*maleh nak membebel lagi , buang tenage aku jer. . .

, so konklusi nya . . . benci lah sebenci benci nya orang yang menipu , mereka berhak mendapat balasan itu . haha . lepas tuh baru bagi peluang kedua , kalau diri sendiri yang menipu , sayang ngi lah diri anda sesayang sayang yang boleh . haha .    

                                                                SAYANGI DIRI SENDIRI!

mane nak carik badan lain kalau dah tak sayang diri sendiri. ade jual ke?

sara diri ada , lacur diri ade , jual badan pun ade(tapi tak elok tuh) , penyakit -penyakit. . . so kita anggap
 diri / badan memang tiada di jual di pasaran. . . 


okay okay Din dah terlalu jauh kau menyimpang.

tension lagi beberape hari nak     ASS PEE EMM!


CHOW. SALAM.


*nampak nya GRADUATION DAY akan diadakan. . BAGUS!


No comments:

Post a Comment