Thursday, October 21, 2010

perghhhhh! abang din kembali......

mesti ramai rindu kan??* saya nampak awak tengah tersenyum tuh! hahaha


" din lame tak update blog? "

"din , broadband kene potong ke? "

" din , takde duit nak bayar broadband ke? "

 "din kau tak sehat? "

semua pertanyaan yang sering hinggap kat aku kebelakangan ini. . . 

kenape lame tak update? * biarlah rahsia. . . . hahaha!

banyak bende aku nak post  senanyer . . . gamba raya! gamba kat skolah , gamba kat kolam , gamba bershopping! . . .  tapi nanti - nanti lah aku masukkan. . .  haha!

masa tak mengizinkan. . . .!!! 

spm lagi sebulan , kalau tak silap aku! , so aku memang mengurangkan penggunaan pc nih.
online facebook pun 15 -30 minit camtuh! kira okay lah en? kurang gak en . haha!


okay  , panjang panjang merepek tak guna. . .  harini kat sekolah ade ceramah motivasi score 'A' dan ia memang bombastic , penceramah happening! , cool! + awesome  so , bende yang die nak deliver menarik . . .  tips - tips untuk paper bahasa melayu pon nampak macam boleh pakai. memang terbaik lah senang cerita!
nasib baik majlis sampai waktu rehat jer , kalau sampai balik . . .  di hospital kajang lah aku sedang baring sekarang! sebab asyik tergelak sampai terkentut kentut aku , tapi buat muka macho lah , kang kawan sebelah lempang! haha. . . 


okay sampai di situ sahaja ,nanti update lagi! hmm. . .  ehh! ade lagi! semalam aku pegi tesco ngan kawan aku Atan  , teman die beli cincin untuk awek die! , nak di pendekkan cerita! , die beli cincin silver , then beli lah jugak beberape cd game PS2! maklumlah , parents die pegi haji! , so PS2! je lah peneman die. . .
lepasa dah beli cd , si Atan plak , mase time tuh gak nak terberak! haha , bengong! aku pun pegang lah barang barang die!  pegang handset , pegang cd game tuh , pegang wallet die , macam nak berenang . berak je pun! tapi takpe ah , kawan punya pasal! ....... aku tak masuk pun tandas tesco ( bukan memilih eh tapi , tandas dier agak kotor , dengan macam  macam iklan kat dinding . . . warna  coklat pekat tercalit kat diniding! eeeeeeeeeeee! geli mak tau! )  tapi tak tau lah tandas pempuan camtu gak ke. . . 

so , selesai je si beruang nih  menunaikan  'hajat 'nya . . .. .  die pun kua tapi, die pegang seluar die! tak lepas lepas. . . .  aku pon macam" pahal budak nih? kesat taik kat suar ke? "

Atan nih pakai shortpants ke seluar pendek tapi yang paras siku , ehhh! paras lutut!. . .so aku pun terus ah tanye . . .  " apa hal tan? tergencit dalam suar ke ? " . . .

" tak ah , tali pinggang ah doh! bantai plak boleh rosak. . . macam bodoh! , kepala die terbukak! " 

aku pun , tergelak ah! hahahahahaha! " bengong , ingat ape ke he tadi!  , tu lah beli lah tali pingganh berkualiti sikit "

Atan tersenyum malu. . . . 

kami kat tandas tesco semenyih tingkat atas , nasib baik dekat dengan lif! terus turun ikut lif ajelah , yang Atan dah macam orang bersunat ke orang sewel! mencekak pinggang sepanjang perjalanan! . . .  kalau di lepas kan  memang awek awek kat tesco seronok! haha .. . .  ingat nak beli coolblog! tapi dah ikut jalan lain . . .lain kali jelah beli. . . .  tak lari nya kodai tuh! haha

itu antara yg latest berlaku dalam kehidupan seharian aku! , semalam ia nya berlaku! . . . . memang kelakau! haha

okay lah pembaca pembaca semua , saya chow dulu ..... salam!


*segala berita akan di maklumkan dari semasa ke semasa
* jangan lupe beli barangan yang berkualiti!


No comments:

Post a Comment