Sunday, September 26, 2010

SURAT UNTUK AWEK

saya suka tengok jari awek saya...
cantiiiiikkkk...
betul ni, sungguh!
sampai takut nak pegang...bukan takut patah
takut nanti jari kitorang xbleh tolong each other
di satu hari yang gila forever
depan yang Maha Esa

saya suka tengok rambut awek saya....
cantiiiiikkkk...
betul ni, sungguh!
sebab tu saya belikan tudung...
bukan sebab jeles orang tengok jugak
tapi sebab saya nak tengok rambut iklan pantene dia
sampai bila-bila...
bukan yang terbakar dek api neraka
di suatu hari yang giler forever

saya suka tengok body awek saya
cantiiiiikkkk...
betul ni, sungguh!
sebab tu saya belikan telekung
supaya masa dating dengan kekasih dia yang utama
dia lagi cantik dan berseri menghadapNya
saya pun tumpang dapat pahala
pergh! syoknya

saya sedih tengok awek saya
tak tido, tak makan, rindu kat saya
saya pon macam tu juga
ada prob yang sama
dia tanya apa ubatnya?
saya pon bagi dia Al-Quran untuk penenang jiwa
semoga dia lebih cintakanNya dari saya

saya sedih tengok awek saya
selalu pesan macam-macam kat saya
makan, minum, drive elok2
tapi bila tengok movie sama2
burn asar maghrib gitu aje
dia tak kate ape2
berdosanya saya....

kesimpulannya saya memang sayang dia
nak jumpa dia gile forever
yang forever punye forever
di dunia dan akhirat terutamanya
janji nak share heaven same2...

semoga kami saling mengingati
dosa sendiri pon infiniti
nak tanggung dosa dia pulak lepas ni
semoga kami menginsafi diri
Ya Allah ampunkanlah kami...






*aku tak bagus sangat pun , hari hari buat dosa

No comments:

Post a Comment