BERBUKA PUASE BERSAME GENG GILER! #2

|
Sekali lagi berbuka puase di KFC , aku dah naik jemu dan nak termuntah makan 
ayan kfc , sape sape lagi nak ajak aku makan KFC aku sepak dier!

Sakit perut nih , rase macam nak beranak jer


AKU ngn SHUHA! *winkwink ,haha
tapi kitorang kawan sahaja.




ALIP ,MAZLEEN dan AKU


WOOOOOOOOO~


DA abeh makan baru nak snap gambar ,apa daaa?


AKU nak  buat pengumuman mase nih 


LAST pic , sebelum bersurai ,ehh bukan lah .mase nih kat dalam lagi. haha!
abai kan , janji ade pic.


*aku betul betul da tak larat makan ayam kfc

0 KRITIKAN SOSIAL:

Post a Comment