Friday, September 10, 2010

pagi raya!

Sekarang pagi raya , mak dan ayah aku da pegi balik kampung aku masih lagi kat depan pc menaip post nih!
berteman kan lagu di channel MTV , berteman kan  rasa bosan! , berteman kan rasa sedih , bertemankan rase sayu ......tetapi tidak mengapa ,mungkin ini baru permulaan kepada pengakhiran yang baik!
semua nya bergembira di pagi raya ,kau buat ape Din? depan tv jer! ,sume pergi bersalam salaman dengan pakcik dan makcik mereka , kau buat ape Din? lepak depan pc jer! ape kau nak jadi Din? jadi orang lah bodoh! tak kan jadi  beruang pulak. apa lah tanya soalan yang da tau jawapan nye , nak bertanye keadaan aku ke nak memperli  keadaan aku! ajak lah aku nih pegi beraye sekali ngan family kau! aku akan berkelakuan baik punya lah , trust me! HAHAHA






tapi aku pelik ah taun nih , selalu kalau pagi rayer mesti gastrik , takpun selsema ,takpun demam , takpun  batuk , dan bermacam macam lagi penyakit lah  yang menyerang secara tiba tiba di pagi atau di malam raya , tapi taun nih takde! hairan??!! tapi bagus lah , maybe sebab raye taun nih aku se 'excited' taun taun sebelum nih.HAHA!


ABAIKAN!




apa yang  kau merepek di pagi hari ini DIN??? ahhh ! peduli apa ini blog aku ,bukau kau yang punya!
lagi pun ape lagi aku nak buat , ketupat aku da melantak tadi , dah kenyang nak mampos nih! HAHAHA
mak aku da masak ketupat segera ,takde anyam anyam ....buang mase anyam ketupat! elok lagi anyam tikar , bole pakai , anyam ketupat ape dapat?? da rebus ketupat , di potong , di buang gak balutan nye tuh! haha
so baik tak yah anyam ketupat ,buang masa je , sekali sekala nak buat boleh , sebab nak di buat pengalaman hidup kan ,selalu sangat tak boleh! berdosa! HAHAA~ kalau sape  tanye siapa yang cakap berdosa??? cakap aku yang cakap! HAHA,




ehhh , best lak aku dengar lahu orang putih nih! Mendayu dayu! macam lagu raya , kadang kadang lagu English nih , lagi bagus dari lagu melayu merapu sekarang  , tajok pelik pelik , ingat cool ah , CEIITTTT!
macam taik , sebenarnye dorang buat ala kadar je , janji ade lagu! setahun sampai dua belas tiga belas album , bajet nak pecah kan rekod dunia sharifah aini lah , die boleh ah buat album banyak , bape lame lak die berkecimpung dalam seni suara nih ,  album penyanyi baru nih kalau buat recording cost beratus ratus ribu! mengalah kan producer nak buat filem ,shooting music video sampai los angeles , indonesia , tapi lagu ....???hahaha!

  lu ada mate lu tengok ,lu ade telinge lu dengar , lu ade otak lu pikir ah sendiri!!!!








dah lah  dari pagi raya punya hal  sampai lagu , artis , suma aku  aku merepek !
bye bye , nanti update lagi..salam


No comments:

Post a Comment