Sunday, September 5, 2010

LAST DAY KAT SKOLA SEBELUM CUTI RAYA!~



              Last day kat skola sebelum ber holiday dua minggu , kitorang kat skola da macam sakai dah ,
mana tak nyer cikgu soh belajar ,kitorang begambar pulak , haha , dengan cikgu 
cikgu sekali kitorang ajak photoshoot , baru lah terase diri seperti artis sikit!

Kitorang kene bermaaf maafan dengan guru sebab nak amik keberkatan dan restu mereka , 
aku ingat nak salam dengan guru wanita sekali , tapi tak di benarkan da ...haha!

ini  SEBAHAGIAN gambar yang kami snap!

SESI bermaafan perempuan , aku nak join tapi tak dapat


apa Cikgu Salim  ngan Cikgu Mad buat tuh? haha

HAIKAL MENGGILA....
Ramai lagi tak amik join amik gambar.
AKu bomoh sumua , hohoho




haha , Nik !



MODEL BEDAK!
I LIKE ITT! haha
CIKGU ROZANA! 

ZUL ,AKU  ,CIKGU ON ,NIK ,KHALISH


all together with TICE NOORZI
DI TEPI PANTAI


sesi menari , hahah!




aku dan MAZLEEN! 



SITI nih ke mana ajer mesti ader, HAIHH! haha


AKU  akan berada di mana saja kamu berada! haha
WOOHOOOOO!


SITI  , AKU(COMEL) ,tah lagi sorang  aku tak ingat lak sape

WITH TICE SARINA! hehe
COOL TAK? hehe

HOHO  , serius je aku



                          OKAY lah , pening lak kepale aku tengok budak  dalam gambar gambar di atas...
                                                                CHOW ,SALAM!







No comments:

Post a Comment