BERSIAL SIAL

|
Keluar ke The Mines last minute bersama Ammar
tapi pegi JUSCO BALAKONG ,semua nya seronok terserempak 
dengan ramai budak sekolah .....

AJAK Marol , die ada keja tak bole  rock n rool!

IKUT highway bawe laju , rase macam makan keju!(seronok)

bawe keta keta  betul betul , kene la baya tol!(standard)

Buka puasa dengan KFC , aku rase nak muntah lagi(jemu)

dah beberape  ari berbuka KFC , rase nak pitam lagi

KAWAN punye pasal , aku takde hal!(toleransi)

buka pose  duduk kat kerusi makan kat meja , naseb baek AMMAR belanje

kalau tak belanje  ,aku dah hempuk ngan MEJA (gurau mar)



TAPI harap di lain hari , aku tak jumpa KFC ni.

ARI RAYER AKAN MENYUSUL , buntut aku sakit macam kene bisul!

KAU apahal bersiul siul? aku lempang kau kang.

chow, aku tersepit di celah KEGILAAN!

1 KRITIKAN SOSIAL:

Post a Comment