Friday, September 24, 2010

ROKOK!

cite pasal rokok tringat cerita kawan aku dulu , walaupun umo agak tua sikit dari aku , tapi aku tak kesah kean dengan beliau , sebab kawab denagan orang yg lagi tua dari kite nih lagi banyak ilnu , nanti kite dapat ilnu die boleh menunjuk nunjuk dengan kawan kawan , haha! , asal nye dorang bergadoh pasal sape boleh buat asap bentuk "O" paling banyak sampai lah kawan aku merangkap brader , terbukak kisah idup dier pasal rokok! haha

cite eh berbunyi  cenggini!....

" korang nak tau tak ,saat yang  paling tak best kalau tu rokok last ko, pastu ko on the way nak berak. terkejut punya pasal, rokok tu terjatuh kat tandas yang basah."

 yang aku lak macam?? apehal brader nih cite pasal berak? haha  FFFFFFFFUUUUUUUUUck!!!!!!!!!!!!!!

lepas tuh sambung lagi cite ....



" gua kan terpaksa tangguh berak, cari transport (pinjam motor member), keluar pg taman universiti. "

" elok pulak time tu tengah hujan. beli rokok sekotak, Patah balik utm. dalam keadaan menggigil ,"
sejuk gila babi " kata nya ...




"  aku pun  bukak ah kotak rokok, pergi isap sambil berak.tapi malang cilaka , taik aku  dah keras, jubor jadi sakit. hujan punya pasal, esok demam."



"ponteng kuliah aku , asaimen tak anta , tapi demam jadi excuse" haha , gelak brader itu keriangan! "


"fuck. aku teringat kisah hidup aku" brader tuh masih lagi tergelak ....haha



Then aku ingat dah abeh ah cite brader nih , ingat nak gerak ah pulang , keluarga ku tersayang  menanti  di rumah , tapi beliau soh aku tunggu....


"hak elah , bukan ade bini kat umah , relax dulu ,....ade lagi cite" brader tuh berkata



aku pun mcm... "hmmmm! ye tak ye gak ..aku isteri pon takde , awek lagi ah takde! haha...."


lepak  punye lepak punye lepak....brader bukak lagi cite lagi ,haha! ini aku tak tau pasal aper.....dengar aje lah kan...


"gua nak cite mase zaman gua lepak lepak kat depan komplek daya bumi dulu , pergghhh! zaman gila gila remaje beb! , "

aku pon dalam ati ," ehh orang tua nih , aku sepak kang , tapi dalam ati jelah ckp depan depan kene lempang lak nanti"

brader yg tak tau aku tengah kutuk die dalam ati pun teruskan mencerite kan pengalaman hidup dier


"syial..penah terjadi kat aku..sbb tengah ushar awek cun bergetah-getah......badan tiptop , memang gadis pujaan ramai ah ,"


hak elah brader nih ......




"silap nyalakan puntung  sampai berair biji mata......awek tuh bantai gelak..malu doh dia orang gelak ramai ramai....."




"tapi sekarang aku yang gelak sampai guling guling sbb dia dah jadi wife aku..heheh sebab rokok sebatang jerkan.."




walaweyh , tak sia sia mase aku yang berkualiti dengar cite kau bro , yang kali kita hangout ,kau cerita lagi eh pengalaman hidup kau tuh..hehe!




*spm da nak dekat , aku ade mase lagi on9 , memang hebat aku nih


No comments:

Post a Comment