Wednesday, September 8, 2010

SEHARIAN BERJALAN DI KUALA LUMPUR

Perghhh! penat aku pegi teman AMMAR pegi beli barang dier, ADDIN pun join sekali. Naseb baek AMMAR yang support sume .haha! thankss kawan! nanti belanja lagi kawan mu nih!

nak di cerita kan ape aturcara aku seharian semalam , tgok nih
ngantok ni ah ,haha
  •  berjalan kaki pergi ke pondok bas. Lepas uh terus ke KTM Kajang!
  • sampai la ke KL Sentral , transit ,tukar   ,naik monorail , orang agak lengang..sebuk buat kuih raye kot! entah lah
  • THEN pegi sungai wang , times square , lot 10 dan yang sama waktu dengannya.....
  • then AMMAR beli suar , begitu juga dengan ADDIN. Mereka bershopping di ROMP , dan aku hanya melihat! sebab aku da beli barang raye awal awal lagi. lagi pun bajet agak lari.
  • Selepas da shopping shoopping , kitorang pun pusing pusing lah  , then singgah ke LOT  NATIONAL GEOGRAPHIC , layanan mereka sangat lah bagus , kat situ ade ruang untuk membaca buku buku yang ade kat situ ,kitorang pun duduk ah bace , pastu ade pekerja kot , hidangkan air! haha ,yang ADDIN bantai cakap "kitorang pose" macam omputih  tuh paham.hahah , aku gak  yang nak kene speaking ..hoho!
  • then after reading  a few  "cool"  books! , kitorang teruskan perjalanan , aku sebenanyer nak beli "full cap" , tapi payah betul nak carik ,kalau yang ade pun ,corak tah ape ape , yahudi mabok mane tah yang design topi tuh , buruk nak mati! , tapi tak tahu lah ,kalau ade orang  minat gak.haha
  • duduk lepak jap kat cafe ape tah , tapi tak minum eh! AKU KUAT IMAN , duduk saja  sebab letih jalan 
  • Lepas da carik dan beli dan da habis kan duit! , kitorang pun berangkat pulang , naik bas je padehal , ADDIN   ajak kitorang pegi cheras ,die belanja buka pose , kan nenek die meniaga kat bazaar ramadhan , mase nak pegi cheras tuh ade lah terserempak dengan ireen , shopping sakan dia! haha ngan adek beradek eh! die trus balik ke semenyih .                                                      
  • Hujan sangat la lebat turun , haha ..ayat songsang! , sampai je kat cheras kitorang lepak kat depan 7-eleven , tunggu ADDIN niaga  sambil tunggu waktu berbuka pose , AMMAR  boleh bantai tido duduk  ..haha. macam macam
  • Dapat aku rase suasana berbuka kat bazaar ramadhan , first time macam nih! 
  • pening plus penat tunggu budak budak nih shopping!
  • then akhir sekali atok ADDIN anta kitorang balik ke teratak  ,menggunakan teksi atok nya, sporting atok kau! haha
          banyak nak cite sebenanyer tapi .aku dah rumuskan , macam rumusan BM ,ahaha (BM aku A+ + +) hehe

okay lah , pembaca pembaca aku setia , sampai di sini sahaja, bertemu lagi kita di lain hari di waktu yang sama , ZAASSS!

assalamuailaikkum!

    No comments:

    Post a Comment