Thursday, September 2, 2010

GILA GILA

Semalam borak dengan Afina  dan  Ammar , bukan sekadar borak kosong!
gila gila punya borak ..haha , da lame tak borak macam nih!

Click  link  nih untuk cerita lanjut , haha     AFINA!



sebahagian comment , HAHAHA!



Aku juga berborak dengan beberapa kawan baru ,ade pangkat akak ,
ade juga yang pangkat adik adik .haha
Kenal dengan gadis sama umur ,name Diela Rahmat ..die bantai speaking ngan aku
tapi itu tidak menjadi masalah ,aku pon speaking jugak ,haha


CLICK link nih , kalau berminat nak tengok aku speaking.hehe

aku  berkenalan  gak dengan seorang akak baru name dier , Rosliza
sungguh peramah , aku nih mudah betul ramah ngan orang dapat kenal orang peramah
memang beruntung . haha

k , lah sampai di sini saja saya mau cerita. nak siap siap pegi sekolah. wooohooo~

*peduli orang nak kata apa kat aku.

No comments:

Post a Comment