Monday, August 23, 2010

AKTIVITI SEKOLAH 23/8/2010

Arinih berhimpun kat tapak perhimpunan sahaja , selalu masuk ke dewan sekolah sebab budak pmr masih ade lagi paper. Selepas bace doa  , aku ingat terus masok class , ustadz bagi tazkirah pulak ,takpe takpe aku dengar dalam mase yang same cikgu on (BUKAN NAMA SEBENAR) merayau rayau carik budak yang bermasalah ,yang tak pakai tali leher, maybe? tak tau lah. tapi dengan tiba tiba die suruh aku pulak pegi bilik disiplin ,cissss kau encik on
(BUKAN NAMA SEBENAR). Aku pun pelik , tapi  mungkin sebab die jeles dengan rambut aku kot. tak tau lah ,orang kalau da tak suke , macam macam  bende nak  jatuh kan kite.


Rambut aku kene gunting kat bilik disiplin oleh encik on (BUKAN NAMA SEBENAR) dan encik mad rawi (BUKAN NAMA SEBENAR) , dorang sebenar nye  boleh tahan gak gunting dan potong rambut orang nih , bole bukak saloon lepas bersara nanti mesti ramai indon datang potong rambut. Abih rambut aku tak rata dorang gunting , siap boleh cakap aku penan lagi . hisyyyyyh! saba je lah aku nih.. aku piki aku puase je.


Nak di pendekkan cerita , encik on (BUKAN NAMA SEBENAR) nih , rumah die dekat dengan umah aku. Selalu gak die nih teraweh kat surau seksyen 5 nih. mase aku tengah amik wuduk nak siap siap solat isya' , die boleh tanya pulak aku  ,sape yang potong  rambut aku. tanya tanpa rase bersalah pulak tuh. Apa perasaan korang?
Aku cool je , naseb taun last aku sekolah kat sini , akan jadi kenangan aku nih...HAHAHAHAHAHAHAHA!~

*aku gelak tak ikhlas.

No comments:

Post a Comment