Monday, August 23, 2010

JIRAN NYA KELING MAYBE??

Seperti biasa  , petang petang memang aku berehat buat taik mate atau melayari fesbuk nih , then ammar ajak aku kuar . Die kate dalam kol 4.30 tunggu die kat tempat port biase . Tunggu punya tunggu macam tunggul , tak sampai sampai tapi aku biar je lah , maybe ade keje sikit kat rumah ...selepas beberape minit! , tak muncul gak , aku pon call lah beruang nih  . tak angkat pulak  , aku text pulak , cepat pulak reply ...

Die kate nak cuci keta dulu , aku sabar , takpe takpe! , lepas tuh die cakap pukul 5 baru kuar ikut marul , marul nak kuar pukol 5. Aku sabar lagi , aku pun tunggu kat port biase malas nak balik dulu , jap lagi die sampai lah kan? . Da tepat pukul 5 , "massage" masuk dari ammar cakap tak jadi kuar , die nak jemput mak  die pulak.


Fulaweyh , memang best lah aktiviti ari ahad aku.

No comments:

Post a Comment