BER BASKETBALL

|
Sapa kata dengan seluar jeans berjenama louis ,baju kemeja  kotak kotak oren , kaki ayam  dan bertopi merah menyala tak bole main basketball??  Aku baru je main basketball petang tadi dengan gila nya bersama dengan ammar ,marol ,khalish dan rakan rakan seperjuangan aku yang lain  , di bulan paling mulia dan penuh keberkatan iaitu bulan ramadhan pulak tuh!!.  Mesti ramai sangke aku gile kan , memang tepat  pon tekaan anda semua , aku  memang gila. haha

Tapi seriously ,memang letih sial arinih ,  macam kerja kontrak pulak ,angkat batu bancuh simen ,macam tuh ah penat nye ,padan muke aku nak main basketball! nih sume cadangan ammar ah..ciss bedebah kau ammar haha.
Balik je rumah da macam orang giler carik air , tapi tak dapat minum sebab belum lagi masok berbuka puase
DAMN! saba jelah aku tunggu , mase macam bergerak perlahan gila nak mampus pulak bile aku tunggu  nak minum air,tapi nak buat camne kenelah tunggu sampai bukak pose  jugak baru boleh minum....

so kepade yang nak beriadah bulan bula pose nih ,berpade pade sikit bukan nye tak boleh tapi nanti  , kang haus ,tebukak pose pulak. 

0 KRITIKAN SOSIAL:

Post a Comment