Thursday, August 19, 2010

SROOTTTT!! SRETTTTT! SROOOTTT!!

Cuaca sejak dua menjak tiga menjak kebelakangan nih selalu hujan di tambah pulak dengan angin memang  sedap untuk membuat taik mata kerana suasana nya yang nyaman perghhh! bole ah terlajak sampai maghrib ,silap silap bangun  terusa nak berbuke  , tetapi cuaca nih juga menyebabkan ramai orang jatuh sakit , ehhh  kesian pulak dah jatuh lepas tuh sakit. haha!
Aku tak terkecuali  terkene penyakit ,taktau lah di jangkiti atau  terjangkit atau jongkat jongket! tak kisah lah mane satu....tapi aku memang dah selsema sampai aku menaip nak post nih pon idung aku still meleleh....






Hidung aku juga tak berfungsi dengan baik dan mengurangkan keistimewaan aku iaitu  menghidu makanan.Aku tak dapat menghidu dengan betul dan ini juga menyebabkan  aku  tak dapat menghidu aroma masakan  mak aku  yang sedap belaka inih.




Focus aku dalam belajar  semakin berkurangan , sebab aku lebih "busy" mengelap hingus ,menyampah betul!
focus aku dalam teraweh juga berkurangan... tapi jangan risau pabila moreh aku sentiasa di hadapan.
Aku rase lambat lagi kot aku nak elok  dari "bende alah" nih , macam  menjadi jadi je selsema aku nih.
 hisyyhh!! da la nak trial SPM, cuak kebebe pulak aku.

SO , kepade kawan-kawan jagalah diri , jaga lah diri selalu! haha ternyanyi pulak
 tapi betul weyh , sekarang  nih penyakit merbahaya macam macam. okay lah chow. merepek je aku , da makan penadol campur kopi jantan camnih lah jadi nyer.

No comments:

Post a Comment