Tuesday, January 25, 2011

TAK HABIH LAGI!

Setibanya ke rumah , aku mule merasa letih dan mengantuk  , sebenarnya banyak lagi yang aku rase tapi sample kan dua nih je , sebab dua nih je perasaan yang popular! sering di gunakan orang sebagai isi entri.

Okay , sampai rumah aku on pc dulu , HARUS!  16 hari tak jumpa , rasa rindu tuh memang ade menular dalam diri ini , family pun rindu , tapi pc nih kes khas , rindu len macam sikit! , kemudian baru lah mandi!.

Tak habis kat situ , maktih aku ajak main bowling , aku hebat main  'bende ni ' , tak berlengah , aku ajak terus , maktih aku soh solat maghrib dulu , muke  gua tebal sikit beb , makteh gua tegur berhemah tapi tajam! 
okay selesai beribadah , kami gerak dan bertolak!

Main bowling di METRO POINT KAJANG , aku main satu game dulu sementara tunggu yang len datang , bapak dengan mak aku tak main  , tak reti/tak mahir/tak tau . . . kata mereka. aku pun diam  , dorang mintak aku sponsor tapi aku tak offer dorang pun diam , aku pun diam , selamat duit aku , bukan berkira dengan mak bapak , cume cermat berbelanja!

kebanyakkan game aku MENANGgung kekalahan , tiga game straight pakcik aku menang , dua set je  aku pegang! , sememangnya waktu yang beliau pilih untunk main bowling  memang  'sesuai '. Lagipun kekalahan aku nih di sebabkan faktor letih , aku salah kan letih , letih punca kekalahan aku , letih membaea masalah , jangan kawan dengan letih! beliau orang jahat!

okay sampai di situ sahaja , gua tidur dengan perut separe lapar , gua dah  makan nasik goreng kampung sebelum memejamkan mata  tapi gua tidur dengan perasaan lapar jugak! haih  , tapi tidur malam semalam memang nyenyak! 


** gua dapat kursus percuma kat cheras tapi gua takde transport !

No comments:

Post a Comment