Sunday, November 7, 2010

NASIHAT EXPIRED

JUST BE YOURSELF!!

Nasihat fucking yang aku tak boleh percaye lagi sekarang . . . . .. 

JUST BE YOURSELF!!

Nasihat bodoh yang aku tak nak dengar lagi sekarang . . . . 


sebab jadi sendiri lah aku jadi macam  sekarang  . . . . 

Kalau orang jadi diri sendiri , die suka makan bawang , depan kawan kawan pergi pizza minta pizza letak bawang banyak -banyak ( NIH JADI DIRI SENDIRI NIH)  depan kawan kawan , sebab nak jadi diri sendiri   , tapi kawan kawan tak suke , sebab bile bercakap mulut berbau  , tapi DIE  CUMA NAK JADI DIRI SENDIRI!   , 

kau faham tak? tak faham takpe. haha. aku peduli ape

KALAU dah suke tengok cerita animasi (cartoon)  , 3D  , sebagai nya , tapi ajak kawan nih pegi wayang dah tau die suka tengok wayang cerita cartoon tapi ajak gak ,  pastuh berdebat pulak nak tengok cerita lain .so , salah sape? die cuma jadi diri sendiri , kang kalau pakse die tengok cerita yang  selain cerita cartoon/animasi , die tertido  . . . membazir je tengok wayang . hahaha


----------------------------------------------------------------------------------------



So , tak semua boleh JADI DIRI SENDIRI bila berjumpa dengan orang lain
tak semua boleh JADI DIRI SENDIRI bile berborak dengan orang lain. . . 

so aku tak boleh jadi diri sendiri lah bile berjumpe dengan orang , 
depan orang lain aku kene jadi robot ,

 BERKELAKUAN BAIK

tak BOLEH KOREK IDONG

CAKAP BERLAPIK

TAK BOLEH MENCARUT

huh , macam fuck!  , kau ingat aku sempurna  lah . . .  haha

kan hipocrite name nye tuh? berpura pura melalakukan yang bukan habits/cara.perangai/sifat kita di depan orang lain? haha. 

fikir fikirkan.


ehhhh , bertukar pulak!!  jangan jadi diri sendiri depan orang lain? faham

haha , sebenarnye tengok situasi lah , kalau situasi meng-IZIN-kan 

kadang kadang kawan kate diorang faham kita , bila kita  JADI DIRI SENDIRI diorang tak suke? 

how's that? hahahahahahaha , ape lah , kenape hidup aku penuh drama? haha.


dah lah , kenapa aku asyik gelak? haha

chow , SALAM .HAHAHAAHAHAHA


* ingat nak update semalam , tapi letih beb .  BALIK dari KUALA KHUBU BHARU 
terus carik bantal . hahahahahahahaha

No comments:

Post a Comment