Tuesday, November 30, 2010

FIFTH DAY SPM-

Assalamualaikkum dan salam sejahtera.

Arinih aku exam paper Pendidikan Agama Islam . 1 & 2
alhamduliah senang , banyak gak yang aku bace masuk , tapi actually agama islam nih , paper die nih tanye/ soal bende yang memang kita dah tahu. misal nya perkahwinan , korban , sirah nabi. tapi lebih mendalam lagi lah.

so ,kalau  ade soalan yang macam trick sikit , aku  letak ah jawapan yang munasabah dan sesuai. so agama antara sucject aku target A. . . 

insyaAllah.

so nak aku pendek kan ape yang berlaku hari nih ,ialah

hari ni hari jadi kawan aku , apek A.K.A zulhilmi lee

Zulhilmi Lee
*gamba FB , haha

haha  selamat hari jadi kawan , semoga berjaya dalam kehidupan.
jadi orang yang berguna.. jangan hampakan harapan mak bapak.


arinih beliau sudah kene tepung di padang permainan. macam cekodok dah rupa beliau. haha

okay , alang alang . aku nak ucapkan  semoga berjaya juga kepada rakan rakan aku yang amik paper ADDMATH esok

pikir logic je. haha , gurau gurau.. . . 

buat yang terbaik , aku percaya korang boleh buat yang terbaik


okay chow , salam.


** cuti sementara tunggu paper Perdagangan. 

No comments:

Post a Comment