Thursday, December 2, 2010

SIXTH DAY SPM!

paper SCIENCE  1 & 2 arinih  

alhamdulilah , bende yang aku baca ,  bende yang aku teman masa tidur , mase berak. masa lapang. bende yang aku baca banyak kuar .

sekali lagi , Alhamdulilah.

paper 1  aku taret banyak betul lah .

paper soalan no 12 tuh memang confirm ragut banyak markah , sebab soalan yang di tanya agak senang.

so peperiksaan berjalan lancar.

aku siap kertas 2 hanya dalam masa 1jam setengah , berbaki lagi masa satu jam.
so aku nak rehat kan minda tak boleh ,  aku tenung lah jam.

jam tenung aku.

aku tenung jam.

mase tenung jam tuh memang aku  tengah pikir masa depan 

so merenung jam sambil memikirkan mase depan.

bayang kan aku failed science, memang gelap masa depan.

harap harap di jauhkan lah. amin

okay chow. salam

** ade masalah kecik sedang berlaku kat aku , so aku harap bende nih selesai

No comments:

Post a Comment