Wednesday, December 15, 2010

EIGHT DAY SPM and LAST DAY PAPER!!! MERDEKAAAAA!!!!!!

Okay , semalam aku tak online , arinih baru online.

Semalam paper Geografi 2 , memang susah sebab ade essay kuar lak sektor pembuatan Malaysia , ape jadah sume tuh , aku jawab ikut logic semasa je.

hari keesokannya  anta buku teks , 15 buah kesemuanya. Ramai kene denda dengan pengawas SPBT  sebab tak balut buku teks , HAHA 

nasib baik aku tak.

tapi  yang nak Di cerita kan ialah ini ,   paper Geografi  1 (objektif) PAPER LAST  memang senang gila , sebab suma yang aku baca keluar , suma tajuk yang di tanya , memang aku dah expert dah kuasai , so memang takda masalah! .HAHA

kertas 1 bermula pukul 2 petang dan berakhir pada pukul 3.15 petang ,

TEPAT PUKUL 3.15 petang ,  AKU BAU KEBEBASAN!
HAHA

NO SCHOOL anymore.

selamat tinggal sekolah , selamat datang DUNIA!

okay banyak bende aku nak buat , berenang , mandi laut . pantai , sungai , air terjun . naik bukit , turun bukit
melancong sini   , melancong sana , balik kampung  , buat lesen , karaoke

argghhhhhh!

banyak bende lah nak buat .pastu baru carik keje , buat duit sikit , the baru sambung belajar. insyaAllah.


So aku bukan budak sekolah lagi , hehe! 

AKU DAH BEBASSS!!

bagai burung di awan biru , bebas terbang ke mana pun destinasi yang mahu di tuju.

okay , chow . salam

** Sape sape nak ajak hangout nih? aku tengah freee gila babi nih! AHAHA

3 comments:

  1. dh habis SPM ? jom datang hari terbuka taylors , mana tau kot2 boleh sambung belajar kat sanakan . BTW , tahniah dh habis sekolah :D

    www.fadhlinaafifahmoktadir.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. dah bebas ?
    aku jugak tak bebas bebas lagi..
    20hb baru bebudak ni last paper..
    huu..

    ReplyDelete
  3. takde transport lah fadhlinaafifah haha , lgpun dah apply banyak tempat dah, hehe

    Pipoq: hahah , bebas jugak nanti lek2 lah , lu tenang ajer! hehe

    ReplyDelete