Wednesday, December 8, 2010

SEVENTH DAY SPM!

Arinih paper PERDAGANGAN 1& 2

paper 1 alhamdulilah senang , banyak tanye sukatan pelajaran form 4
dan aku pun dah banyak focus kat bahagian tuh. so tak de masalah.

sebab terlampau senang , bukan terlampau lah , tapi sebab berjalan 'lancar' sangat aku pun siap awal , paper 1 nih 1 jam 15 minit , so aku buat dalam 15 minit .

DAN
selebih nye aku tido. sedar sedar dah pukul 9 pagi. Sedar pun sebab bunyi loceng sekolah . Peksa start pukul 8 pagi.

so agak lama gak aku merehatkan otak
sampai mimpi  kene tembak ngan ular lah. Pelik pelik aku nye mimpi. haha
so bile dah sedar baki dalam 15 mint tuh aku manfaatkan dengan membuat double check. Check aku lorek/hitamkan betuk ke tak , check No I/C . , dan angka giliran'

paper 2 je cuak sikit , aku jawab pun tak berape yakin , sebab bahagian essay kan.

dup dap dup dap gak lah jantung jawab.

mase nak jawab perut aku pulak bantai berbunyi , aku ingat tadi malas nak makan dulu , alang alang balik umah baru lah makan , duit jimat.Makan kan umah lagi kenyang.

Tapi len macam bunyi eh. Macam lapar sangat haha.

Miza merangkap bendaharikelas dah mintak duit baju kelas kat aku , aku dah bayar , selesai satu masalah.
Timggal hari graduation nye duit.So kene carik lah duit , tidak tak pegi lah aku graduation ,

MANA NAK CEKAU DUIT? haha

Okay , kat sekolah tadi aku tengok ramai dah start conteng baju masing masing , nak buat kenangan kata nye.So ade yang mintak tandatangan , ade yang lukis ,  kat aku , aku pun buat ajelah.

Bukan baju aku , baju orang .Aku tak sanggup buat camtuh , kang mak aku marah lak. Baju leh sedekah kat orang lain . masih boleh guna.haha. So bende boleh pakai buat pe bazir bazirkan . kan?


okay ,chow .salam

No comments:

Post a Comment