Blog Baru (2010) Pilihan

|
Okay aku nak join contest nih , di organized kan oleh   Blog Baru (2010) Pilihan
walaupun blog aku bukan lah blog popular.
tapi peduli hape aku . hahaha.

 kalau nak di  ikut kan , aku  rase peluang aku macam tipis je. haha

mencuba tak salah kan? haha.

okay ini lah first post aku yang bertarikh 14 OGOS 2010

dan bertajuk


so dah alang alang tuh , pegi lah sekali usha 

18 KRITIKAN SOSIAL:

kai azmier said...

gud luck bro!

IDEA BERNAS OLEH SAIFUDDIN AZMAN said...

haha , time kasih bro! first time join nih~

Rafina Mimi Zairul Murni said...

selamat petang..sis dah follow blog ni..semoga sukses dalam blog pilihan malaysia :)

Queen F said...

good luck! :)

KimiCnoL said...

Salam..GOODLUCK!! ;))
JOM UNDI SAYA GROUP9,NO346 =)
"1.BlogBaruPilihanMalaysia2010??"

Matika Love said...

http://luahan-hati-matika.blogspot.com/2010/12/jangan-lupa-undi-nombor-61.html

nik rosmawati said...

gd luck

Wana De'Amor said...

"thniah tcalon dlm BPM..jgn lupa undi Wanna de'Amor di BPM-Pilihan 5-No.163"

.::: Princess MOMOY :::. said...

TAHNIAH tercalon di BPPM !
Salam perkenalan. Momoy datang support kawan-kawan

Dear tolong support Momoy dari kumpulan 10 juga yer No. 382 di BPM yer. Much thx
MY RECENT POST : ETUDE HOUSE - Korean Cosmetics

Jangan lupa VOTE Momoy di BBPM No. 382 !!

Tempoh Mengundi No. 382 !!

kembatolo™ said...

tipis bukan persoalan..
nipis bukan ukuran..
yg penting, takde yg penting..
hahahahah..

gud luck!

mijieywardie said...

gudluck!! gudluck!!

FaraCuna said...

gudluck

titirara said...

Salam , jom undi tira kat bpm . nombor 215.. mekaseh ye..

gudluck !!

SAIFUDDIN AZMAN said...

Kak RAFINA: terima kasih , hehe

Queen F : tenkiu , tenkiu

KimiCnol: insyaAllah , jangan lpe undi saya jugak. hehe

Matikalove: okay

Nik Rosmawati : arigato gonzaimasu

Wana De'Amor: okay , jgn lupe undi saya gak. haha

Princess Momoy: okay done: hehe , jgn lupe undi saya sekali

Kembatolo: Yang penting kerjasama , HAHA
tima kasih bro.

faracuna : tenkiu , tenkiu

Titirara : si adik comel , okay nti abang undi , haha , tima kasih

cik zaza said...

good luck! =)

Gadis Kampung said...

nak undian dari saya bagitau kat sini saya boleh undi untuk awak..
http://nukilangadiskampung.blogspot.com/2010/12/jom-bagi-support-dekat-blogger-baru-bpm.html

zaL_cdpx said...

weee..org dtg nie..folo

hacker said...

awk..ni blog sy yg btol...blog yang awk follow ri tu sy x update dh..dah rosak..ni link baru..banyak info mnrik tntg laki n pmpn...

Post a Comment