Thursday, December 16, 2010

JUMPA DUNIA SEKEJAP

Okay ini adalah outing aku yang pertama betul betul lepas abes SPM , Tak pegi mane pun kajang je.
Betul betul tak buang mase , semalam abes paper , arinih dah kuar jenjalan. HAHA


Aku kuar hangout ngan APEK , NIK dan ZUL,  malas nak ajak ramai ramai , tapi actually aku dah letak kat status FACEBOOK aku nak kuar , tapi dorang takde respond pun , so bukan salah aku kalau aku dah pegi dorang tak ikut. 

Okay rancang nak pegi MID VALLEY je terus , nak tengok sambungan cerita zombi kampung pisang tuh , tapi ade masalah technical sikit . so kitorang pegi kajang je.

sebelum tuh , lepak sat kat restoren mamak yang deret MYDIN tuh , sambil makan , sambil tunggu APEK tiba , sebab kitorang gerak dulu bertiga , apek gerak kemudian.

So tunggu beliau memang menduga keimanan , HAHA ,ape jadah tah bas yang beliau naiki lambat bebenau!. cisss!

Apabila beliau sudah tiba , kami pun bersiar siar seketika di METRO POINT , huru hara disitu , sana dan sini .

Pastuh pegi METRO KAJANG pulak , agenda utama , tengok wayang! , tapi sambil tuh singgah lu kedai ledai pakaian , tengok baju baju lelaki  , pekerja pekerja pempuan , pempuan pempuan yang berkerja , HAHA

So bile dah sampai kat  tempat tengok wayang tuh , nak tengok cerita 

" HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH "

tapi belum ade , pawagam kajang memang lembap , maklumlah panggung die ade dua je. so memang kecewa sikit , plan berubah , tapi takpe teruskan jugak , Kitorang tengok cite 




" TRON LEGACY "

cite boleh tahan lah , action , semua , tembak , gaduh gaduh semua. HAHA
Pempuan die pun hot gak. hehe

LAGU tema die pun sempoi , DJ DAFT PUNK  yg buat , memang gempaq ah

beli popcorn bagai , air semua! (HARGA DAH NAIK )

masuk lah kami semua ke dalam panggung , sebelum start cite ,  aku dah siap siap kencing , sebab nak focus filem nih nanti , tapi lepas dah start dalam  sejam camtuh , aku kencing lagi , SEJUK bhai , dulu lek je tahan , sekarang tak leh , syok syok tengok wayang kat depan , kat belakang pun ade orang buat wayang , LANTAK PI LAH

HAHA

Okay dah habes tengok wayang , aku pegi toilet lagi , kencing , so arinih memang banyak kencing! 

Dah kuar panggung , singgah makan lagi  then balik ke rinching.

Sementara tunggu bas ade lak terserempak ngan kawan lame , HAHA , dah sapa camtuh kami pun meneruskan hal masing masing .

okay , tuh je nak cerita , Okay , Chow Salam.


**PORT DICKSON AFTER THIS

No comments:

Post a Comment