Sunday, November 14, 2010

TIPICAL DAY

Assalamuallaikkum. . . 
lame dah update. . . rindu tak? *angguk copek , haha

okay aku ringkas ape yang berlaku pada aku beberape hari nih. . . . . 

ANTARANYA. . . 

pegi pasar malam rinching , hujan hujan lebat bersama Yat , Aqmal  dan faiz. . . 
singgah tesco , kuyup kuyup masuk tesco relax jer. HAHA , selsema aku di buat nya

Hari jumaat , senam robik , poco poco . . . it was fun , aku terhibur . . .  nanti dah tak dapat buat semua nih . . 
after that , cikgu suruh lepak jap kat dewan, main cerita cerita pengalaman hidup die , hahaha
pasal borang/cara masuk ke IPTA  , beli kad ID , RM 10.60 . tuh je rase nye. . . 

balik sekolah mandi mandi , kene cepat sebab sekarang zohor dah cepat masuk waktu nya.

oh yaaa! sedikit yang aku dapat dari khutbah jumaat . . . 

" BAIK SOLAT NYA ,MAKA TERGOLONG LAH DIA DALAM GOLONGAN YANG BERJAYA , ROSAK SOLAT NYA , MAKA TERGOLONG LAH DIA DALAM GOLONGAN YANG KECEWA DAN RUGI "

nak menunjukkan betapa pentingnya solat tuh , first amalan yang akan di timbang  ialah SOLAT

malam karaoke di rumah maktih aku kat seksyes/fasa 2 , nyanyi tengah tengah malam , relase tension jap lepas dah study gila padu seharian itu!

Sampai nenek aku datang pun aku tak perasan. haha


SABTU , bangun awal tapi tak ke sekolah , online seketika dalam pukul 6 pagi , sampai puku 6 setengah kot? entah lah. . . . MANDI , tengok tv . . .  channel 710(FOX TV) . kencing selang 15 minit , sejuk sangat sambung balik tengok tv. . .   solat Zohor kat surau !! , balik solat  , sambung aktiviti menonton tv lagi. . . 


" kau ni kenpae? terbaring  macam orang patah pinggang. . " 

ah tuh lah yang aku dengar dari mak aku , haha

aku malas nak membalas , aku tengah focus tengok cerita criminal minds. . .

camen pembunuh tuh boleh membunuh orang walaupun die buta?Haaaa!
tu lah  sebab nya aku focus.

FOCUS ITU PENTING YEE ANAK ANAK!

tapi focus dalam pelajaran lagi penting.habiskan di sini


AHAD

Tak plan nak buat ape ape , maybe tonton tv lagi. . . . REVISON sikit , REVISION MATH!
haha , aku pegang buku math tak sampai 5 minit dan aku dah give up bai...

tapi kalau sejarah 5 - 6 jam aku tak kisah subject . MATH  nih menakutkan. lah bagi aku. . . 

tak dapat ku bayang kan budak budak yang amik  addmath lain! haha

Haaaa! thankyou kepada YANA jugak , sebab tolong printkan spot  sejarah  , esok aku hamik kat kau. . .  kau tak yah carik aku...HAHA

aku nye email tak dapat bukak , tah ape hal. . .  nasib ade kau. haha

minggu depan antara minggu last berjumpa & berseronok seronok. . .  lepas tuh dah straight focus SPM , lepas SPM dah cuti. . .  ouh! mase sungguh cepat berlalu. . .  bila lah nak jumpa lagi kawan kawan

aku baru 17 tahun dan aku rase aku dah tua. . . huh! abaikan lah. . . .

okay rase nye tuh je kot?  bye bye , SALAM ,CHOW

*ingat nak beli webcam  atau keluar handset baru. . . tengok lah mane dulu keluar




No comments:

Post a Comment